181 milioni ! HNAC hà vintu l'offerta per a fornitura è a stallazione di l'equipaggiu elettromeccanicu per a Central Hydropower Kandaji in Niger.
Recentemente, a cumpagnia hà ricevutu u "Avvisu di l'offerta vincente" emessu da China Gezhouba Group International Engineering Co., Ltd., cunfirmendu chì HNAC era l'offerente vincitore per u prughjettu di installazione è installazione di l'equipaggiu meccanicu è elettricu di a Central Hydropower Kandaji in Niger. L'offerta vincitrice era di 28,134,276.15 $ US (equivalente à circa 18,120.72 CNY Decimila).
U Kandaji Hydropower Station in Niger hè unu di i prughjetti impurtanti di l'iniziativa "One Belt, One Road". A centrale elettrica hà una capacità installata di 130 MW è una generazione di energia media annua di circa 617 milioni di kilowatt-ora. Hè di gran lunga a più grande centrale idroelettrica in Niger. U prugettu hè situatu à circa 180 km upstream di Niamey, chì hè a capitale di Niger. Si focalizeghja nantu à a generazione di energia è piglia in contu sia l'approvvigionamentu d'acqua sia l'irrigazione. Dopu chì u prughjettu hè finitu, risolverà assai a mancanza di energia elettrica in a capitale di Niger, Niamey, è i so circondu, aiutarà u Niger à caccià a difficultà di s'appoghjanu à l'impurtazioni per l'electricità, è prumove u sviluppu ecunomicu lucale. Duranti a custruzzione di u prugettu, furnisce ancu parechje impieghi per cultivà un gran numaru di talenti tecnichi per u Niger.
In l'ultimi anni, l'affari di a cumpagnia in l'Africa Centrale è Occidentale hà sviluppatu bè, è i so prudutti è servizii anu arradicatu in Sierra Leone, Senegal, Repubblica Centrafricana, Guinea Equatoriale è altri paesi. A vittoria di l'offerta allargarà ancu l'influenza di a cumpagnia in u mercatu di l'Africa Occidentale. A cumpagnia hà ancu piglià sta opportunità per migliurà continuamente u so livellu di serviziu è cuntribuisce à a cooperazione Cina-Africa.