EN
All Categories

News

Home>News

U viaghju d'affari Cina-Africa "Hunan" porta un sensu di guadagnu à l'Africani HNAC Technology realiza a custruzzione di prughjettu in più di dece paesi africani

Tempu: 2023-06-19 Visite: 27

Huasheng Online hà infurmatu u 15 di ghjugnu (Reporter Zhao Tongyi, Correspondent Zhou Wei) U 15 di ghjugnu, l'avvenimentu di l'entrevista di i media di "China-Africa Hunan Business Tour" hè ghjuntu à HNAC Technology Co., Ltd. Importazione è esportazione di prudutti è equipaghji, esportazione. di servizii tecnichi, cuntrattu di prughjetti straneri... À a scena, i ghjurnalisti anu scupertu parechje storie trà HNAC Technology è i paesi africani

"L'affari di HNAC Technology in Africa implica principalmente energia, putenza è altri campi di infrastruttura". Zhang Jicheng, direttore generale di HNAC Technology International, hà dettu in una entrevista cù i ghjurnalisti chì attualmente opera in deci paesi cumpresi Niger, Uganda, Zambia, a Repubblica Centrafricana è Tanzania. Più di a mità di i paesi africani anu cumpletu o prughjetti in custruzzione, principalmente custruzzione di stazioni idroelettriche, prughjetti di rinnuvamentu è espansione, prughjetti di trasmissione è trasfurmazioni di energia, è fotovoltaica. prughjetti di almacenamentu di energia.

Sicondu i rapporti, i trè prughjetti più tipici realizati da Huazi Technology in Africa sò u Prughjettu di a Centrale Idroelettrica di Kashanjiku in Zambia, u Prughjettu di Riparazione è Espansione di a Centrale Idroelettrica Boali 2 in a Repubblica Centrafricana, è u prughjettu di operazione, mantenimentu è furmazione di trè centrali idroelettriche in Sierra Leone. 。

U prugettu Kashanjiku Hydropower Station in Zambia hà iniziatu a custruzzione in u 10 di ghjugnu 2016 è hè statu finitu in 2018. U fornimentu d'energia successu di u prugettu hà finitu a storia di senza elettricità per più di 12,000 XNUMX persone lucali. U prughjettu generale di cuntrattura EPC di a Centrale idroelettrica di Kashanjiku ùn copre micca solu u prucessu tutale di u disignu generale, l'acquistu, u trasportu, a custruzzione, l'installazione, a prova, a messa in serviziu, l'operazione di prova, l'operazione è a consegna di a centrale elettrica, a strada di a pianta. , è e linee di trasmissione, ma include ancu u sustegnu à u pruprietariu.

U persunale hè furnitu cù a furmazione di cumpetenze pertinenti è u sviluppu di capacità, chì copre una larga gamma di aree.

U prugettu hè statu assai apprezzatu da u guvernu di Zambia, è in 2016, l'allora Vicepresidente di Zambia, a Sra Inonge Wina, cù u Ministru di l'Energia di Zambia, u Guvernatore di a Pruvincia di u Nordu-Ovest, i membri di u Parlamentu è altri ufficiali di altu livellu. hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di i travaglii principali di u prugettu è hà tagliatu a cinta per a ceremonia

图片 1

(Sra Inonge Wina, l'allora Vicepresidente di Zambia, hà tagliatu a cinta à a ceremonia di inaugurazione di u prughjettu principalu di a Stazione idroelettrica di Kashanjiku in 2016. (Foto da Correspondant)

U prughjettu di a risturazione di a stazione idroelettrica Boali 2 è l'espansione di a pianta in a Repubblica Centrafricana hè realizatu da China Energy Construction Gezhouba Group è participatu da HNAC Technology. Stu prughjettu hè un successu maiò di a Tecnulugia Huazi in risposta à a chjama di pulitica "One Belt, One Road" è in piglià l'opportunità di sviluppu di a globalizazione in u cuntestu di a nova era. U prughjettu di operazione, mantenimentu è furmazione per e trè centrali idroelettriche in Sierra Leone include e centrali idroelettriche Charlotte, Potloko è Makari in Sierra Leone, chì sò stati custruiti cù l'assistenza di u Ministeru di u Cummerciu di a Republica Populari Chine è sò stati finiti in 2016 à generà elettricità. U sistema di surviglianza è prutezzione principali, u sistema di eccitazione è u regulatore di velocità di a centrale elettrica sò pruduciuti è furniti da HNAC Technology.

图片 2

(Boali 2 centrale idroelettrica, Repubblica Centrafricana, foto da u currispundenti) "HNAC Technology hè impegnata à purtà un sensu di guadagnà à u populu di l'Africa. Cum'è un prughjettu di vita chjave in a Repubblica Centrafricana, a rinuvazione è l'espansione di Boali 2. A centrale idroelettrica ghjoca un rolu impurtante in a migliurà a carenza di l'electricità in Bangui, a capitale di l'Africa Centrale ". Tang Kai, Vicepresidente di HNAC Technology, hà dettu chì a migliione di l'energia è u putere hà un impattu pusitivu nantu à l'ambienti di l'investimentu, l'affari è l'impieghi in l'Africa Centrale, chì guarantisci a stabilità suciale è prumove u sviluppu ecunomicu.

In a prossima terza Esposizione Ecunomica è Commerciale Cina-Africa, HNAC hà stallatu un stand in Cinese

Padiglione di l'Intraprese è di i Commodities, chì hà u scopu di presentà è ricumandendu a carta di visita di HNAC à più amici domestici è stranieri, dimustrà i successi chì sò stati fatti in a cooperazione ecunomica è cummerciale di l'Africa è sperendu à fà cuntributi à l'ecunumia è u cummerciu Cina-Africa in u campu di energia, elettricità è altre cooperazione infrastrutturali.

Prev: Esposizione | Tecnulugia HNAC à a 3ª Expo ecunomica è cummerciale Cina-Africa

Next: L'ambasciadore di a Republica di Malawi in Cina hà visitatu a tecnulugia HNAC

Categorie calde