EN
All Categories

News

Home>News

Sviluppà l'Hydropower Green è Facilitating Rural Revitalization -HNAC hè statu invitatu à participà à u 10th "Hydropower Today Forum".

Tempu: 2024-05-28 Visite: 8

Da u 22 à u 23 di maghju di u 2024, u 10th "Hydropower Today Forum" hè statu tenutu in Hangzhou. U foru hè statu ospitatu da u Ministeru di e Risorse idriche di a Republica Populare Chine è l'Organizazione di u Sviluppu Industriale di e Nazioni Unite, è co-ospitatu da u Centru Internaziunale per a Piccola Hydropower, a Federazione Internaziunale di a Piccola Hydropower, è a China Electricity Construction East China. Istitutu di Surveying è Design, cù quasi 150 participanti da più di 20 paesi è urganisazioni internaziunali. Cù u tema di "Green Hydropower for Sustainable Rural Development", u foru cuncintrau nantu à a realizazione di u valore di i prudutti di l'energia idroelettrica è l'investimentu è u finanziamentu, a nova tecnulugia è l'applicazione di a piccula energia idroelettrica, è u standard per aiutà à u sviluppu rurale sustenibile à purtà fora. scambii estensivi è discussioni approfondite.

压缩版合影

Cum'è a basa di Changsha di u Centru Internaziunale di Small Hydropower è u vicepresidentu di u Cumitatu Specializatu Complementariu Multi-energeticu di a Federazione Internaziunale di Small Hydropower, HNAC hè statu invitatu à participà à sta attività, è hè statu cunsigliatu cum'è membru di u primu cumitatu di travagliu. di "Green Hydropower for Rural Revitalization" durante a riunione. HNAC hè prufondamente impegnata in u campu di l'energia, in a quota di mercatu di l'automatizazione è di l'equipaggiu di cuntrollu di stazioni di energia di u primu mondu mundiale, hè stata premiata da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione di i prudutti di sistemi di automatizazione di stazioni idroelettriche di piccule è medie dimensioni di l'industria di fabricazione. imprese campione unicu, hè un capu di tecnulugia IOT multi-energia. U foru isciutu u sicondu batch di "casi eccellenti di cuuperazione internaziunale hydropower Sino-straniera", chì riflette l 'influenza internaziunale di tecnulugia hydropower Chinese è mette in risaltu u cuntribuzione pusitiva di China in prumove a trasfurmazioni di energia glubale è u sviluppu verde. Un totale di 12 casi eccellenti sò stati scelti, è i prughjetti di espansione di l'efficienza è l'aghjurnamentu di l'automatizazione di stazioni idroelettriche 3 in Uzbekistan, chì HNAC hà participatu à a custruzzione, sò stati scelti cù successu. À a cunferenza, u sgiò Yang Feng, Direttore Generale di HNAC O&M Company, hà fattu un discorsu nantu à u tema di "Esplorazione di u Modu di Operazione è Gestione di Modernizazione è Upgrading di Piccula Hydropower in a Nova Era", cuncintratu in l'esplorazione è l'applicazione di a cumpagnia. pratica in u modu di serviziu, u modu di funziunamentu è u modu di prufittu di trasfurmazioni verdi è mudernizazione è aghjurnà di piccula energia idroelettrica. Spera di unisce a manu cù l'associazioni di guvernu, i picculi imprese idroelettriche è cumpagnie specializate per accelerà a mudernizazione è l'aghjurnamentu di a piccula energia idroelettrica in Cina è in u mondu, realizà u sviluppu verde è di alta qualità di a piccula energia idroelettrica, è aiutà à a rivitalizazione rurale.

杨锋总1

▲Yang Feng, Direttore Generale di HNAC Operation and Maintenance Company, hà fattu un maravigliu discorsu à u foru.

Duranti l'avvenimentu, a seconda riunione plenaria di u Cumitatu Tecnicu di l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione per a Piccola Hydropower (ISO/TC 339) hè stata tenuta simultaneamente per discutiri è aduttà e raccomandazioni di e novi pruposte di travagliu pertinenti è l'urganizazione di a prossima riunione plenaria, è Lin Shilai, General Engineer di HNAC International Company, hà participatu à a riunione. ISO / TC 339 definisce u scopu di u sviluppu di picculi stazioni idroelettriche di 30,000 XNUMX kilowatts è sottu in i settori di situ, cuncepimentu, custruzzione, custruzzione è gestione.

TC339

▲Lin Shilai (primu da manca), Ingegnere Generale di a Cumpagnia Internaziunale HNAC, hà participatu à a riunione cum'è membru di a delegazione cinese.

杭州宣言

▲ Dichjarazione di Hangzhou

A matina di u 23 di maghju, u foru hà aduttatu a Dichjarazione di Hangzhou, chjamendu à a cumunità internaziunale per empowering rivitalizazione rurale cù u sviluppu durevule di l'energia idroelettrica verde, attivamente ghjucà un rolu di primura in u mecanismu esistente per prumove i standard prima, è espansione continuamente a connotazione. è u scopu di a cuuperazione glubale Sud-Sud, in modu di implementà i scopi di l'acqua di l'Agenda 2030 di l'ONU per u Sviluppu Sostenibile, è di prumove a custruzzione di una cumuna di u destinu umanu injecting hydropower in u putere dinamicu. Durante a riunione, i rapprisentanti di HNAC anu purtatu negoziazioni amichevuli cù invitati domestici è stranieri, introduttu a tecnulugia IOT multi-energetica di HNAC, l'energia idroelettrica è altri prudutti cunnessi, è anu realizatu scambii approfonditi nantu à a cooperazione energetica di piccula energia idroelettrica, u novu mercatu cumplementariu multi-energeticu di l'energia. sviluppu, etc., ponendu una basa solida per u seguimentu di a prufundità di u layout è u sviluppu di u mercatu glubale per a piccula energia idroelettrica. U sgiò Huang Wenbao, presidente di HNAC, hè statu invitatu à participà à l'attività, è u sgiò Li Manyu, presidente di HNAC-Operation and Maintenance Company, u sgiò Gan Xuefeng, vicedirettore generale di HNAC Energy Division, è u sgiò Zhou Qi. , General Manager di HNAC-Operation and Maintenance (Zhejiang) Company, hà participatu à a riunione inseme.

Lettura estesa

"Hydropower Today Forum" hè una seria di fori internaziunali urganizati inseme da u Ministeru di e Risorse di l'Acqua è l'Organizazione di u Sviluppu Industriale di e Nazioni Unite (UNIDO), chì s'hè sviluppatu in un avvenimentu biennale internaziunale di energia idroelettrica, chì furnisce una piattaforma impurtante per u mondu per sparta l'esperienza. in u sviluppu di a cunservazione di l'acqua è di l'energia idroelettrica è di prumove i scambii è a cooperazione internaziunali Dapoi u 2005, hè stata tenuta dece consecutivamente in Cina è à l'esteru, u Forum hà u scopu di prumove u sviluppu di l'energia idroelettrica in u mondu per mezu di a participazione cumuna di l'urganisazioni internaziunali , i paesi sviluppati è in via di sviluppu, è hè diventatu una piattaforma per scambii è cooperazione trà i funzionari di u guvernu, i pulitici, i ricercatori, i travagliadori per a conservazione di l'acqua è, in particulare, i sperti in u campu di a piccula energia idroelettrica.

Prev: L'ambasciadore di a Republica di Malawi in Cina hà visitatu a tecnulugia HNAC

Next: None

Categorie calde