EN
All Categories

News

Home>News

HNAC hà participatu à u 12th Forum Internaziunale di l'Investment Infrastructure and Construction Summit Forum

Tempu: 2021-07-24 Visite: 198

Da u 22 à u 23 di lugliu, u "12th International Infrastructure Investment and Construction Summit Forum" co-sponsorizatu da l'Associazione Internaziunale di Cuntratturi Chine è l'Agenzia di Promozione di Cummerciu è Investimenti di Macao hè statu tenutu in Macao. U Direttore Generale Internaziunale di HNAC Zhang Jicheng, u Direttore Generale Diputatu Li Na, u Direttore Generale Assistant Chu Aoqi, è u Direttore di Marketing Qiu Jing anu assistitu à a riunione.

图片 1

He Yicheng, u Chief Executive di a Regione Amministrativa Speciale di Macao, Fu Ziying, Direttore di l'Uffiziu di Cunsigliu di u Cumitatu Centrale di Macao, Yao Jian, Direttore Diputatu, Ren Hongbin, Assistant à u Ministru di u Cummerciu, Liu Xianfa, Cummissariu Speciale di l'Uffiziu di u Cummissariu di u Ministeru di l'Affari Esteri in Macao, Gao Kaixian, presidente di u Cunsigliu Legislativu di a Regione Amministrativa Speciale di Macao, è i mandati diplomatici di 42 paesi in Cina è i capi di l'istituzioni finanziarii internaziunali co-presiedi a ceremonia d'apertura. di u foru. Cum'è l'avvenimentu di l'industria più influente in u campu di l'investimentu è a custruzzione di l'infrastruttura internaziunale, stu foru hè statu tenutu cù u tema di "Unisce e mani per prumove u novu sviluppu di a cooperazione internaziunale di l'infrastruttura" è hè statu tenutu in una cumminazione di metudi in linea è offline, attirà participanti da 71 paesi è regioni. Più di 1,300 persone da più di 500 unità in a regione anu assistitu per discutiri tematiche cum'è novi opportunità per u sviluppu di l'industria in l'era post-epidemica, u sviluppu verde è l'innuvazione finanziaria.

In u so discorsu in a ceremonia d'apertura, He Yicheng hà dichjaratu chì u Forum Internaziunale di l'Infrastruttura hà sviluppatu in una piattaforma impurtante per avanzà a custruzzione di a "Belt and Road" è l'approfondimentu di a cooperazione trà a Cina è i paesi di lingua portoghese in u campu di l'infrastruttura. China Unicom è e regule è i normi "Soft Unicom" anu cuntribuitu i so punti di forza.

图片 2

He Yicheng, Chief Executive of Macao Special Administrative Region, pronuncia un discorsu

Di fronte à l'impattu di a nova epidemia di pneumonia di a corona, Ren Hongbin hà sustinutu chì i paesi prumove l'interconnessione di l'infrastruttura regiunale, ottene vantaghji cumplementarii, negoziate a custruzzione cumuna è sparte i risultati; innuvà i mudelli d'investimentu è di finanziamentu, allargate i canali di finanziamentu di l'infrastruttura; prumove u sviluppu verde, è innuvà per guidà a nova custruzzione di infrastruttura

图片 3

L'assistente di u Ministru di u Cummerciu Ren Hongbin hà fattu un discorsu

À a riunione, Fang Qiuchen, presidente di a Càmera di Cummerciu Chine per i Contractors Stranieri, hà presidutu a liberazione di l'Indice Naziunale di Sviluppu di l'Infrastrutture "Belt and Road" (2021) è u Rapportu Naziunale di Sviluppu Infrastrutturale "Belt and Road" (2021). ), per l'industria per capisce I tendenzi è l'opportunità di u mercatu di l'infrastruttura internaziunale in l'era post-epidemica furnisce riferimentu preziosu è supportu intellettuale.

图片 4

Fang Qiuchen, presidente di l'Associazione Internaziunale di Cuntratturi Chine, hà presidutu u Forum

Duranti u periodu, i rapprisentanti è l'invitati di HNAC anu realizatu una cumunicazione approfondita è scambii nantu à i risichi è i sfidi affrontati da u sviluppu di l'infrastruttura in i paesi "Belt and Road" sottu a nova situazione, è discutevanu cumunamenti cumu applicà l'energia, l'ambiente. prutezzione, cunservazione acqua, è informatiization industriale in u futuru. Unisce e forze in u campu per rinfurzà a cuuperazione è prumove l'implementazione di prughjetti più cooperativi. À u listessu tempu, anu ancu spartutu e so sperienze cù i mandati in Cina da Kenya, Senegal, Angola, Perù, Zimbabwe è altri paesi nantu à temi cum'è a custruzzione di l'energia, a gestione è u cuntrollu di l'operazione è u mantenimentu, è a sicurità di l'acqua rurale. Cum'è una impresa d'alta tecnulugia cù a tecnulugia IoT multi-energetica cum'è u core, HNAC interagisce efficacemente cù u guvernu, l'imprese è l'altri partiti in quantu à a tecnulugia, i prudutti è i servizii, è scopre novi percorsi è novi misure per a cooperazione internaziunale per prumove inseme. A cooperazione infrastrutturali internaziunale pò cuntribuisce à u sviluppu di alta qualità è sustinibili.

图片 5

Foto di gruppu di i participanti HNAC

Prev: U presidente di a Repubblica Centrafricana assiste à a Cerimonia di Cumplimentu di a Centrale Hydroelectrica Boali 2

Next: HNAC Intelligent Operation and Maintenance Business Growth Notes: Beijiao Town Pumping Station Electric, Excitation and DC System Maintenance Project

Categorie calde