EN
All Categories

News

Home>News

HNAC hà participatu à a 2ª Expo ecunomica è cummerciale Cina-Africa

Tempu: 2021-09-30 Visite: 198

Da u 26 à u 29 di settembre di u 2021, a seconda Esposizione Ecunomica è Commerciale Cina-Africa cù u tema di "Novu Puntu di Partenza, Novu Opportunità è Novi Atti" sponsorizata da u Ministeru di u Cummerciu è u Guvernu Populare di a Pruvincia di Hunan hè tenuta in Changsha, Hunan. U Signore Yang Jiechi, u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Chine, membru di u Politburo è Direttore di l'Uffiziu di u Cumitatu Centrale per l'Affari Esteri, hà assistitu à a ceremonia di apertura è hà fattu un discorsu. U Signore Wang Xiaobing, Presidente di Huaneng Automation Group, u Signore Zhou Ai, Vicepresidente di HNAC Technology Co., Ltd, u Signore Zhang Jicheng, Direttore Generale di HNAC Technology International, è u Signore Liu Liguo, Direttore Generale di HNAC International ( Hong Kong), sò tutti participati à u "Foru di Cooperazione di l'Infrastrutture Cina-Africa" ​​è una seria di attività di forum tematicu cum'è "Conferenza di Promozione Speciale per i Paesi Africani" è "Forum di Cooperazione per l'Infrastruttura Cina-Africa 2021" hà purtatu discussioni approfondite. cù l'invitati nantu à a ricuperazione è u sviluppu di a cooperazione infrastrutturale Cina-Africa in l'era post-epidemica.

图片 1

 U Signore Wang Xiaobing, presidente di Huaneng Automation Group, hà fattu un discorsu nantu à u tema di "Modelli di Cuuperazione Innovative è Light Up Green Africa" ​​à u "2021 China-Africa New Energy Cooperation Forum". Hà signalatu chì ci hè una carenza di electricità in Africa, in particulare in e regioni subsahariana induve u numeru di persone senza electricità supera u 50%, è hè accumpagnatu da gravi prublemi ambientali è di sanità. Hà prupostu d'utilizà u spiritu di a Strada di Seta cum'è guida, cù u sviluppu di l'energia verde cum'è u core, attraversu mudelli di cummerciale innovatori, esplorendu u cummerciu di barattu, è utilizendu e ricche risorse naturali in Africa per furmulà piani energetichi chì sò più adattati per U sviluppu di l'Africa, in modu di prumove u sviluppu sanu di l'ecologia di l'Africa.

图片 2

HNAC hè una unità di i membri principali di a Càmera di Cummerciu di i Cuntratturi Stranieri in Cina è una unità di vicepresidentu di l'Associazione Provinciale di l'Imprese di Hunan per a Cooperazione Economica Estera. Duranti l'anni, avemu statu impegnatu à implementà a strategia naziunale "One Belt, One Road", approfondisce u campu di l'energia, è rinfurzà a custruzzione di l'infrastruttura è l'assistenza tecnica in i paesi è e regioni in via di sviluppu.
In questa fiera economica è cummerciale Cina-Africa, HNAC cum'è unità di ricezione di a contrapartita di a Repubblica Centrafricana, a Republica di Niger è a Republica di Gabon, adopta una cumminazione di modalità in linea è offline per prumove u cuntenutu pertinente di sta esposizione. Ambasciatori è ufficiali di parechji paesi Stabbilisce canali di spartera d'infurmazioni per a cooperazione d'oltremare è apre un mondu più largu. HNAC hà ancu realizatu cumunicazioni è negoziazioni approfondite cù più di dece cumpagnie naziunali è straniere in i campi di a nova energia, a nova infrastruttura, a prutezzione di l'ambiente è a governanza, è hà righjuntu più di 20 intenzioni di cuuperazione nantu à prughjetti internaziunali in costruzione è previsti durante u periodu di l'esposizione. .

Prev: None

Next: Bona nutizia | HNAC Technology Co., Ltd hà vintu l'offerta per u Prughjettu di a pianta d'acqua nucleare di Guangdong Yuehai Wulan

Categorie calde