HNAC hà participatu à l'Expo ecunomica è cummerciale Cina-Africa in Africa (Kenya) 2024
A matina di u 9 di maghju, ora lucale, a Cunferenza nantu à l'Investment China-Africa è a Promozione è a Cuuperazione di u Cummerciu è a Cunferenza Internaziunale di l'Investimentu in Kenya hè stata tenuta in Nairobi, Kenya, à u Centru di Conferenza Edge. Cum'è una impresa d'alta tecnulugia in Cina è unu di i rapprisentanti di l'imprese "vai glubale" in a Pruvincia di Hunan, HNAC Technology hè statu invitatu à participà à questu avvenimentu è hà stallatu una mostra.
L'Expo ecunomica è cummerciale Cina-Africa hè stata cun successu in Changsha, Pruvincia di Hunan trè volte da u 2019. Questu avvenimentu hè statu ospitatu da u secretariatu di u Cumitatu d'Organizazione di l'Expo ecunomica è cummerciale Cina-Africa è u Ministeru di l'Investimenti, u Cummerciu di u Kenya. è l'Industria, è hè u primu avvenimentu di a serie di l'Expo ecunomicu è cummerciale Chine-Africa in Africa. Cù u tema "Cina-Africa Hand in Hand, Creating a Better Future Together", l'Expo hà riunitu rapprisentanti di tutti i campi di a vita in Cina è in Africa, per un totale di 700 participanti. Cao Zhiqiang, vice-guvernatore di a Pruvincia di Hunan, Shen Yumou, direttore di u Dipartimentu di Cummerciu di a Pruvincia di Hunan, è Rebecca Miano, secretariu di cabinet per u Ministeru di l'Investimenti, u Cummerciu è l'Industria di Kenya, anu assistitu à a ceremonia d'apertura è hà fattu discorsi.
▲ Rebecca Miano, secretariu di cabinet per u Ministeru di l'Investimenti, u Cummerciu è l'Industria di Kenya, hà fattu un discorsu
I direttori di cummercializazione di u Centru Regionale di l'Africa Orientale di a Cumpagnia Internaziunale di HNAC, u Signore Chu Aoqi è u Signore Miao Yong, anu participatu à questa attività è hà fattu un discorsu di promozione cum'è u rapprisentante di l'imprese di a Pruvincia di Hunan à a riunione di matchmaking. Chu Aoqi fucalizza nantu à u sviluppu di l'affari di a cumpagnia in Africa è a forza tecnica di a cumpagnia è i risultati fruttuosi in u campu di l'energia, è hà spressu a bella visione di cuntinuà à prumove u sviluppu di a cooperazione Cina-Africa è rializà u sviluppu cumunu è a prosperità, chì hà vintu u ricunniscenza unanimu è lode di l'invitati participanti.
▲HNAC Chu Aoqi hà parlatu à a riunione di matchmaking.
Duranti l'avvenimentu, invitati da Kenya, Sudan di u Sudu è parechji altri paesi anu discututu è attraccatu cù i rapprisentanti di a cumpagnia, è anu realizatu scambii approfonditi nantu à a cooperazione di u putere è l'energia, u sviluppu di u novu mercatu di l'energia, ecc. layout è sviluppu di u mercatu prufondu.
▲Lily Albino Akol Akol (seconda da a manca), Vice Ministru di l'Agricultura è a Sicurezza Alimentaria di u Sudan di u Sudu, scambiendu opinioni cù i rapprisentanti HNAC.
▲Eric Rutto, presidente di a Camera Naziunale di Cummerciu è Industria di Kenya (terzu da a manca)
▲ Sra. Rosemary, Capu di u Distrittu Kakamega di l'Associazione di Prughjetti di Sviluppu Sostenibile in Kenya
Sutta a prumuzione di l'Expo ecunomica è cummerciale Cina-Africa, HNAC esplora attivamente novi modi è percorsi di cooperazione Cina-Africa. Participendu à questu avvenimentu, HNAC ùn solu hà dimustratu a so ricca sperienza di custruzzione di prughjettu in u mercatu africanu, ma hà ancu realizatu scambii approfonditi cù rapprisentanti di tutti i campi di a vita in Kenya per rinfurzà a cunniscenza è l'amicizia è scopre novi opportunità di cooperazione. In u futuru, HNAC rinfurzà ancu a stretta cuuperazione cù u Kenya è altri paesi africani, prumove e relazioni ecunomiche è cummerciale trà e duie parti per fà un novu prugressu, è custruisce un ponte più solidu è durevule per a cooperazione Cina-Africa.