EN
All Categories

News

Home>News

U presidente di a Repubblica Centrafricana assiste à a Cerimonia di Cumplimentu di a Centrale Hydroelectrica Boali 2

Tempu: 2021-08-12 Visite: 201

L'11 d'aostu di u 2021, a risturazione è a custruzzione di a Centrale idroelettrica Boali 2, a più grande centrale idroelettrica in a Repubblica Centrafricana intrapresa da HNAC, hè stata realizata in u situ di prughjettu in a cità di Boali, Pruvincia di Umberambako, Repubblica Centrafricana.

图片 1

U presidente di a Republica Centrafricana Faustin Alchange Tuvadra, u presidente di l'Assemblea Naziunale Sarangi, u primu ministru Henry-Marie Dondela, l'ambasciadore cinese in l'Africa Centrale Chen Dong, u cunsigliu cinese à l'Uffiziu di Cooperazione d'Affari Cina-Africa Gao Tiefeng, Iris, rappresentante di u Gruppu di u Bancu Africanu di Sviluppu, Ministru di l'Energia è u Sviluppu di l'Acqua, Governatore è Vice-Guvernatore di a Pruvincia di Umberram Bako, Presidente di a Missione di a Città di Boali è Membru di u Parlamentu, Direttore Generale di a Cumpagnia di Energia Elettrica China-Africa è Ufficiali cunnessi, rapprisentanti di China Gezhouba Group, HNAC Technology Co.,Ltd, Shanxi Construction Investment Group è altri partiti participanti, ufficiali di Boali City è rapprisentanti di e masse anu assistitu à a ceremonia. Testimoniatu da più di 300 inviati di diversi paesi è di e persone lucali, u presidente Tuvadela hà iniziatu l'operazione di generazione di energia cun un clic, è i media mainstream lucali cum'è a Televisione Naziunale di l'Africa Centrale, "Zango Afrika", è l'Agenzia Naziunale di News di l'Africa Centrale anu seguitu è ​​informatu. in tempu reale. U Manager di Prughjettu HNAC Yang Xian hè statu invitatu à assistisce à a ceremonia di cumpiimentu in nome di a cumpagnia è accettò a "Medaglia Presidenziale" attribuita da u Presidente di a Repubblica Centrafricana.

Cerimonia di premiazione

图片 2 副本

U presidente Tuvadela hà pronunciatu un discorsu in a ceremonia, felicitendu calorosamente à a fine di u prughjettu Boali 2 in u calendariu è a qualità. Ellu disse chì l'operazione di generazione di energia di u prughjettu hà risoltu u prublema di l'electricità di a ghjente lucali è hà benefiziu à a ghjente lucale. Hè una tistimunianza di a longa amicizia trà i dui paesi. Hà ringraziatu sinceramente l'imprese cinesi per u sustegnu di custruzzione furnitu à a Repubblica Centrafricana, è hà elogiatu assai u travagliu duru di i participanti di u prugettu.

图片 3 副本

U presidente Tuvadela Inspects Boali 2 Project

图片 4

图片 5

U presidente Tuvadra principia l'operazione di generazione di energia cun un clic

A Republica Centrafricana hè un paese senza mare in u centru di u cuntinente africanu è unu di i paesi menu sviluppati in u mondu. U tassu di fornitura di energia naziunale hè solu 8%, è u tassu di supply supply capital hè solu 35%. L'idroelettrica Boali 2 si trova in a cità di Boali, a pruvincia di Umberambako, in Africa Centrale. A centrale elettrica hè stata in funziunamentu per decennii da a so cumpleta. I cumpunenti sò seriu invechjate, i difetti sò spessu, è l'efficienza di a generazione di energia hè insufficiente, chì ùn pò micca guarantiscia a dumanda di l'electricità ogni ghjornu di i residenti lucali. . In 2016, u Bancu Africanu di Sviluppu hà decisu di furnisce l'assistenza à i guverni cinesi è africani per a ricustruzzione di a centrale elettrica di 10 MW è a linea di trasmissione in a prima fase di a Centrale idroelettrica Boali 2 è a custruzzione di a seconda fase.

图片 6

Prughjettu Panorama View

U prughjettu hà iniziatu in February 2019 è hè cumpletu l'11 d'Aostu 2021. Durante a custruzzione di u prugettu, hà subitu assai teste cum'è epidemie, guerri è emergenze, ma a squadra di u prugettu ùn hè mai stata caòtica, organizata scientificamente è superatu. difficultà cù un spiritu d'altu spiritu per assicurà a fine di u prugettu.

图片 7

U cumpletu è a cummissione ufficiale di u prughjettu ùn hà micca solu migliurà a situazione di a mancanza di energia lucale, ma hà ancu un impattu pusitivu in l'ambienti di l'investimentu, l'affari è l'impieghi in l'Africa Centrale, accelerà a stabilità suciale è prumove u sviluppu ecunomicu. Hè un prughjettu chjave di sussistenza in a Repubblica Centrafricana. .
In u futuru, HNAC è u persunale tecnicu continuanu à esse stazionati in u situ per furnisce l'operazione, u mantenimentu è i servizii tecnichi per u prugettu.


In seguita Reading

    A Republica Centrafricana si trova in u centru di u cuntinente africanu, cunfina cù u Camerun à punente, u Sudan à l'est, u Ciad à u nordu, è u Congo (Kinshasa) è u Congo (Brazzaville) à u sudu, cù una zona di terra. di 623,000 chilòmitri quatratu. L'Africa Centrale hè situata in i tròpichi cù un clima caldu. A diferenza di temperatura in tuttu l'annu hè chjuca (a temperatura media annuale hè 26 ° C), ma a diferenza di temperatura trà u ghjornu è a notte hè grande. L'annu sanu hè divisu in a staghjoni secca è a stagione di pioggia. Da maghju à uttrovi hè a staghjoni di a pioggia, è da nuvembre à aprili hè a stagione secca. A precipitazione media annuale hè 1000-1600 mm, chì diminuite gradualmente da u sudu à u nordu. L'Africa Centrale hè ricca di risorse d'acqua. I fiumi principali includenu u fiumu Ubangi è u fiume Wam. Hè unu di i 49 paesi menu sviluppati annunziati da e Nazioni Unite. Più di 67% di a pupulazione vive sottu à a linea di miseria, è a pupulazione impiegata cuntene circa 74% di a forza di travagliu naziunale. L'Africa Centrale hè duminata da l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, cù risorse naturali relativamente abbundanti, infrastruttura industriale estremamente debule è arretrata, sviluppu lento di l'ecunumia naziunale, è più di 80% di i prudutti industriali è i bisogni di ogni ghjornu si basanu nantu à l'impurtazioni.

Prev: Bona nutizia | HNAC Technology Co., Ltd hà vintu l'offerta per u Prughjettu di a pianta d'acqua nucleare di Guangdong Yuehai Wulan

Next: HNAC hà participatu à u 12th Forum Internaziunale di l'Investment Infrastructure and Construction Summit Forum

Categorie calde