EN
All Categories

News

Home>News

[Retrogradu, salà] HNAC Nauru Smart Grid Project hà iniziatu bè

Tempu: 2021-04-23 Visite: 266

A principiu di aprili, i membri di a squadra di u prughjettu Smart Grid di HNAC Nauru ghjunsenu in a nazione isulana di u Pacificu Sud di a Republica di Nauru in un volu charter cumuni per u prughjettu di u Pacificu Sudu urganizatu da China Harbour è a Quarta Amministrazione di l'Aviazione di China Communications. U primu prughjettu di rete intelligente d'oltremare di a cumpagnia hà iniziatu ufficialmente questu annu. L'affari hà righjuntu un novu altu.

图片 1 副本


In seguita Reading


U Prughjettu Nauru Smart Grid hè assistitu da u Bancu di Sviluppu Asiaticu (ADB) è hè un cuntrattu generale cumuni di China Harbour-Huazi Technology-Rising Sun. Include 6.9MW fotovoltaicu, 5MW / 2.5MWh sistema di almacenamentu d'energia di a batteria, 5 generatori diesel è una stazione di commutazione 11kV. Per u prugettu, HNAC hè rispunsevule per u disignu generale è u fornimentu di l'equipaggiu elettricu principalu, mentre chì a filiale Great New Energy hè rispunsevule per a gestione in situ è ​​l'installazione generale è a cumissioni.

图片 2 副本

Prev: HNAC hà aiutatu à a stazione di pompa di drenaje di l'Uffiziu di l'Agricultura è l'Acqua di u Distrettu di Huiyang, a Classe di Formazione di Cumpetenze di Operazione è Mantenimentu hè stata tenuta cù successu.

Next: [Bona nutizia] HNAC Maoming Binhai New Area Tap Water Investment Company Mantenance Service Project Lanciatu ufficialmente

Categorie calde